• Nauczanie zdalne języka niemieckiego

      • 13.05.2020 19:15
      • Mija miesiąc, od kiedy nauczanie zdalne stało się koniecznością w zaistniałej sytuacji. Nauczyciele wdrożyli różne środki, sposoby i formy komunikowania się z uczniami. Lekcje języka niemieckiego odbywają się między innymi za pośrednictwem Facebooka, na którym stworzyłam grupę edukacyjną, mającą na celu przekazywanie treści lekcji oraz interakcje uczniowskie. Uważam, że ten komunikator spełnia doskonale swoją funkcje, ponieważ mam szybki i stały kontakt z uczniami. Po każdej udostępnionej lekcji, uczniowie w dogodnym dla siebie czasie wykonują zadania, opracowują słownictwo i odsyłają zadanie kontrolne. Jedna z lekcji świątecznych miała na celu zapoznać uczniów z tradycjami i obyczajami świąt wielkanocnych w Niemczech. Jako zadanie dodatkowe uczniowie wykonali na wzór tradycji niemieckiej dekoracje świąteczne, goszczące coraz częściej podczas świąt w polskich  domach i ogrodach.  Zdjęcia tych prac wraz z życzeniami wstawili do prezentacji multimedialnej, którą utworzyłam właśnie dla tego projektu. Efekty tej współpracy oceniam bardzo dobrze, zdecydowana większość uczniów wywiązała się doskonale z zadania. Pragnę podzielić się efektami tej pracy, pokazując jednocześnie, że właściwie dobrane formy i sposoby nauczania zdalnego przynoszą wymierne korzyści dla nauczyciela i dla uczniów.

        Zapraszam do obejrzenia projektu pt; „Ostern bei mir zu Hause” (Wielkanoc u mnie w domu)

        https://docs.google.com/presentation/d/17eh80wFYV90_hN9_MjYRlHtYMp3tfQNIKSZXD_oZPFE/edit?usp=sharing

        Katarzyna Pochwat

      •  

         

         

      • Wróć do listy artykułów
  • Galeria zdjęć

      brak danych
  • Deklaracja dostępności:  

    Deklaracja_dostepnosci.docx