Aktualności

          • Spotkanie edukacyjne na Politechnice Częstochowskiej

            29.10.2025

            ,,Wiedza, pasja, nowa era – Politechnika Częstochowska Twoją przyszłość wspiera!”

                  Pod takim hasłem odbyło się 28.10.2025r. wyjątkowe spotkanie edukacyjne w auli Politechniki Częstochowskiej, w którym wzięli udział uczniowie klasy VIII. Znaleźli się w licznym gronie swoich rówieśników z Częstochowy i powiatów: częstochowskiego, kłobuckiego, lublinieckiego oraz myszkowskiego, którzy w tym roku szkolnym zdecydują o swojej przyszłości i będą wybierać szkołę średnią. Wydarzenie, zachęcające ósmoklasistów do świadomych decyzji, było efektem współpracy Politechniki, Regionalnego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli „WOM” oraz bibliotek obu placówek edukacyjnych.

                  Wszystkich zebranych serdecznie powitał dr hab. inż. Jurand Bień, profesor PCz, Dziekan Wydziału Infrastruktury i Środowiska Politechniki Częstochowskiej, a następnie pani Sylwia Kurcab – nauczyciel – konsultant RODN,,WOM” zaproponowała nową stronę internetową pt.,,Wybieram szkołę”, skierowaną do uczniów klas VIII, planujących własną edukację w szkołach ponadpodstawowych: liceach ogólnokształcących, technikach i branżowych szkołach I stopnia  oraz  do rodziców, wspierających ich w wyborze kierunku kształcenia. Projekt został przygotowany przez RODN „WOM”  z inicjatywy i przy wsparciu Kuratorium Oświaty w Katowicach Delegatura w Częstochowie                 oraz we współpracy ze szkołami ponadpodstawowymi. Ponadto młodzież wysłuchała ciekawego wykładu dr inż. Tomasza Geislera, prof.PCz, pt. ,,Owady w bionice” i poznała zwycięzców Powiatowego Konkursu Przyrodniczo-Technicznego ,,Świat owadów w środowisku lokalnym”. Spotkanie stało się okazją do poznania lokalnych instytucji naukowych i oświatowych, inspirujących ludzi nauki i fascynujących tematów.

            Link do strony ,,Wybieram szkołę”:

            https://www.womczest.edu.pl/wybieram-szkole/

          • Spotkanie w ramach akcji „Odblaskowa szkoła”

            29.10.2025

            W ramach ogólnopolskiej akcji „Odblaskowa szkoła” w naszej placówce odbyło się spotkanie z funkcjonariuszem policji z Komisariatu Policji w Kłomnicach, którego celem było przypomnienie zasad bezpiecznego poruszania się po drogach oraz znaczenia noszenia elementów odblaskowych. 👮‍♂️🚸

            Podczas wydarzenia przedstawiciel firmy CEMEX - Pan Adam Nowicki przekazał uczniom kamizelki odblaskowe, a przedszkolakom breloczki odblaskowe, które pomogą zwiększyć ich widoczność i bezpieczeństwo w drodze do szkoły i ze szkoły. 💛

            Serdecznie dziękujemy przedstawicielom Policji za ciekawą i pouczającą prelekcję oraz firmie CEMEX za zaangażowanie i wsparcie naszej szkoły w działaniach na rzecz bezpieczeństwa dzieci. 🙏

            Wspólnie dbamy o to, aby nasi uczniowie byli bezpieczni i widoczni na drodze! 🌟

          • Muzyka wypełniła dziś naszą szkołę!

            29.10.2025

            Gościliśmy muzyków z Orkiestry Dętej Kruszyna, którzy wprowadzili nas w wyjątkowy, muzyczny świat.

            Pan Dariusz Pikor oraz pani Wioletta Pichit opowiedzieli o działalności orkiestry, jej sukcesach i pasji, która łączy wszystkich członków zespołu.

            Najważniejsze jednak — zachęcali naszych uczniów do przyłączenia się do orkiestry!

            Podkreślali, że zajęcia są całkowicie bezpłatne, a dołączyć może każdy, kto ma chęć spróbować swoich sił z muzyką — bez względu na wiek czy doświadczenie!

            Pod okiem instruktorów, pani Weroniki Wójcik i pana Piotra Wierzby, młodzi muzycy zaprezentowali swoje umiejętności i pokazali, jak gra się na instrumentach dętych. Na koniec spotkania nasi uczniowie mogli sami spróbować gry — i wielu z nich zrobiło to z wielkim entuzjazmem!

            Dziękujemy Orkiestrze Dętej Kruszyna za wizytę, inspirację i pokazanie, że muzyka potrafi zjednoczyć, nauczyć i dać ogromną radość!

          • ​​​​​​​Świętujmy razem Narodowe Święto Niepodległości!

            28.10.2025

            Wójt Gminy Kruszyna, Gminny Ośrodek Kultury w Kruszynie oraz Zespół Szkolno-Przedszkolnegy w Widzowie serdecznie zapraszają na obchody Narodowego Święta Niepodległości 

            📅 11 listopada 2025 r. (wtorek)

            🕛 godz. 12:00

            📍 Szkoła Podstawowa im. Ojca Świętego Jana Pawła II w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Widzowie

            🎶 W programie:

            • Rozstrzygnięcie Konkursu Pieśni Patriotycznej i występy laureatów

            • Występy dzieci i uczniów Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Widzowie

            • Występ Chóru Parafialnego „Wniebogłosy” z parafii Nawiedzenia NMP w Widzowie

            • Koncert Orkiestry Dętej Kruszyna

            Niech ten wyjątkowy dzień połączy nas we wspólnym świętowaniu wolności i miłości do Ojczyzny ❤️🤍 📣

            Dołącz do wydarzenia, przyjdź z rodziną i znajomymi — razem uczcijmy 107. rocznicę odzyskania przez Polskę niepodległości!

          • XIII Ogólnopolskie Dyktando Niepodległościowe ,,Po polsku o historii”

            27.10.2025

            W ostatnim tygodniu września nasi uczniowie wzięli udział w ogólnopolskim dyktandzie i mogli wykazać się znajomością poprawnej pisowni oraz wiedzą z zakresu kultury i historii narodowej. Głównym organizatorem Konkursu jest Stowarzyszenie Polonistów przy Wydziale Polonistyki UJ, które kształtuje postawy zaangażowania w pielęgnowanie narodowej tradycji i historii oraz zaprasza uczniów szkół podstawowych do dbałości o poziom kultury języka polskiego. Ortograficzne zmagania odbyły się w dwóch kategoriach wiekowych: kl.IV-VI oraz kl.VII-VIII. W etapie szkolnym z zasadami polskiej ortografii zmierzyło się ogółem 26 osób. Młodsi uczniowie pisali dyktando o historii polskiego statku ,,Batory”, a starsi poznali bohaterów II wojny światowej.

            Gratulujemy serdecznie zwycięzcom, którzy zakwalifikowali się do etapu wojewódzkiego:

            w kategorii kl. IV-VI    –   Alan Ściubidło   kl.VI

            w kategorii kl. VII-VIII –   Barbara Krok    kl.VII

                                                    Amelia Rak        kl.VIII

                                                    Dominik Płaska kl.VIII

                                                    Eryk Kręciwilk   kl.VIII

            Życzymy dalszych sukcesów !

                   

          • EUROPEJSKI DZIEŃ JĘZYKÓW OBCYCH

            24.10.2025

            Europejski Dzień Języków Obcych jest doskonałą okazją do pokazania różnorodności językowo-kulturowej naszego kontynentu oraz korzyści płynących z nauki języków obcych. Europejski Dzień Języków Obcych to międzynarodowe święto, obchodzone 26 września już od 24 lat. Powstało ono z inicjatywy Rady Europy w dniu 6 grudnia 2001 roku jako zakończenie Europejskiego Roku Języków. Celem tego święta jest promocja różnorodności językowej i kulturowej. To ona stanowi narzędzie, dzięki któremu możliwe jest osiągnięcie większego wzajemnego zrozumienia pomiędzy poszczególnymi nacjami. Dzień ten głównie ma za zadanie zwrócić uwagę na to, jak ważna jest nauka języków obcych nie tylko w szkole, ale przez całe życie. Język to ważne dziedzictwo świadczące o naszej tożsamości.

            W tym roku szkolnym w ramach obchodów Dnia Języków mieliśmy przyjemność oglądać przedstawienie  w wykonaniu wspaniałych aktorów z klas V-VIII. Piosenkę Europo witaj nam zaśpiewały dziewczynki z klasy III Zuzanna Wiśniewska, Zuzanna Kokoszczyk, Antonina Barańska i Marcelina Sałanowska, a  Lemon Tree uczennice klasy V Julia Kocińska, Karolina Stachow, Karina Płaska, Zuzanna Wierzba i Nikola Polak. Wszystkie elementy przygotowanego przez uczniów występu oprócz tego, że akcentowały znaczenie znajomości języków obcych w życiu codziennym, były również dla uczniów okazją do zaprezentowania nieprzeciętnych talentów. W przedstawieniu wzięli udział Szymon Jędrzejkiewicz, Barbara Krok, Joanna Małek, Karolina Bartnik, Zuzanna Tyczka, Antonina Koper, Julia Kocińska, Karina Płaska, Karolina Stachow, Diana Kręciwilk, Paulina Zyszczak, Amelia Rak, Aleksandra Zatoń, Dawid Łapeta, Marta Zyszczak, Anna Koper, Szymon Raźniak, Marcel Czopik, Alan Szczęch, Anna Postawa, Igor Dawid, Lena Kocińska i Aleksandra Kocińska. Wydarzeniu towarzyszył dobry humor i świetna zabawa. 

            Uczniowie przygotowali  również stoliki z tradycyjnymi potrawami, przekąskami, deserami i napojami różnych krajów europejskich. Sposoby prezentacji potraw przeszły nasze najśmielsze oczekiwania dzięki różnorodności i pomysłowości wychowanków. Wszyscy byli zachwyceni degustacją potraw z wybranych krajów  i nikt nie wyszedł ze szkoły głodny. 

            Bardzo serdecznie dziękujemy Dyrekcji Szkoły, wszystkim Nauczycielom, Uczniom i Rodzicom, bez których pomocy organizacja naszej imprezy nie byłaby możliwa.

          • Bicie rekordu w prowadzeniu resuscytacji krążeniowo oddechowej za nami

            19.10.2025

            W czwartek 16.10.2025r.  nasza szkoła kolejny raz  włączyła się w ogólnopolską akcję bicia rekordu w prowadzeniu resuscytacji krążeniowo-oddechowej, organizowaną przez Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Celem wydarzenia było promowanie nauki udzielania pierwszej pomocy oraz pokazanie, że każdy – nawet najmłodszy – może uratować ludzkie życie.

            W wydarzeniu wzięli udział uczniowie klas 1-3, nauczyciele, dyrekcja szkoły oraz druhowie z Ochotniczej Straży Pożarnej w Widzowie. Całość odbyła się w sali gimnastycznej, gdzie ustawiono trzy stanowiska z fantomami do ćwiczeń.

            Zanim rozpoczęło się bicie rekordu, druhowie strażacy przeprowadzili krótkie, ale bardzo ciekawe zajęcia z pierwszej pomocy. Dzieci dowiedziały się, jak rozpoznać sytuację zagrożenia życia, jak sprawdzić przytomność poszkodowanego oraz w jaki sposób prawidłowo wezwać pomoc. Strażacy zaprezentowali także technikę wykonywania uciśnięć klatki piersiowej i wdechów ratowniczych, zachęcając  tym samym uczniów do samodzielnego ćwiczenia na fantomach.

            Dzięki praktycznym pokazom i cierpliwemu tłumaczeniu druhów dzieci mogły w bezpiecznych warunkach przyswoić podstawowe zasady udzielania pierwszej pomocy. Wiele emocji i radości towarzyszyło każdej próbie wykonania resuscytacji – uczniowie byli bardzo przejęci, a zarazem bardzo dumni, że mogą nauczyć się czegoś tak ważnego.

            Po części szkoleniowej nadszedł moment kulminacyjny – o godzinie 12.00 wystartowało bicie rekordu w prowadzeniu resuscytacji, które trwało 30 minut. W tym czasie uczestnicy na zmianę prowadzili masaż serca na przygotowanych fantomach. Wszyscy – uczniowie, nauczyciele, dyrekcja oraz druhowie z OSP – z ogromnym zaangażowaniem włączyli się w tę akcję.

            Cała sala wypełniła się pozytywną energią, poczuciem wspólnego celu i ogromnym entuzjazmem. Dzieci z klas młodszych z wielką odpowiedzialnością i powagą wykonywały swoje zadania, pokazując, że potrafią współpracować i że wiedzą, jak ważne jest ratowanie życia drugiego człowieka.

            Udział w tym wydarzeniu był nie tylko wspaniałą zabawą, ale też niezwykle wartościową lekcją – lekcją odwagi, empatii i odpowiedzialności. Dzięki takim akcjom uczniowie już od najmłodszych lat uczą się, że pomaganie ma sens, a szybka reakcja może uratować czyjeś życie.

            Serdecznie dziękujemy druhom z Ochotniczej Straży Pożarnej w Widzowie za to, że kolejny raz przeprowadzili zajęcia z naszymi najmłodszymi uczniami  i wsparli nas  w Biciu Rekordu RKO.

            To była prawdziwa lekcja życia, która na długo pozostanie w naszej pamięci.

             

             

          • Bierzemy udział w biciu rekordu w pierwszej pomocy!

            13.10.2025

            Już 16 października 2025 r. nasi uczniowie klas I–III wezmą udział w ogólnopolskiej akcji „Ratujemy i Uczymy Ratować”, organizowanej przez Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy.

            Razem z uczniami z całej Polski będziemy bić rekord w jednoczesnym prowadzeniu resuscytacji krążeniowo–oddechowej!

            To doskonała okazja, by uczyć najmłodszych, jak ważna jest pierwsza pomoc i że każdy może ratować życie.

            Jak co roku druhowie z OSP Widzów wspólnie z nami będą koordynować całą akcję!

            Dziękujemy za niezawodne wsparcie i współpracę!

            Trzymamy kciuki za naszych małych ratowników!

          • Rekord Polski w Rummikub – nasza szkoła gra razem!

            13.10.2025

            W piątek, 10 października 2025 roku, nasza szkoła włączyła się w ogólnopolską akcję „Rekord Polski w rozegranych partiach Rummikub”, zorganizowaną z okazji Dnia Gier Planszowych. Tego dnia w szkolnych salach królowała jedna z najpopularniejszych gier logicznych świata – Rummikub.

            Uczniowie z różnych klas zasiadali przy stolikach, by wspólnie rozgrywać partie, dobrze się bawić i przyczynić się do ustanowienia nowego rekordu. W szkole panowała wyjątkowa atmosfera – pełna emocji, śmiechu i zdrowej rywalizacji. Wiele osób po raz pierwszy miało okazję poznać zasady gry, inni zaś chętnie dzielili się swoim doświadczeniem, pomagając młodszym kolegom.

            Rummikub to nie tylko doskonała zabawa, ale także świetny sposób na rozwijanie umiejętności, które są niezwykle ważne w codziennym życiu i nauce. Gra uczy logicznego i strategicznego myślenia, koncentracji, cierpliwości oraz planowania, a jednocześnie wzmacnia umiejętności społeczne, takie jak współpraca, komunikacja i zdrowa rywalizacja.

            Dziękujemy wszystkim uczestnikom i nauczycielom za zaangażowanie oraz pozytywną energię! Cieszymy się, że mogliśmy wspólnie świętować Dzień Gier Planszowych i dołożyć swoją cegiełkę do ustanowienia Rekordu Polski w rozegranych partiach Rummikub.

          • Konkurs plastyczny ,,Moja ulubiona postać z bajki"

            11.10.2025

            REGULAMIN GMINNEGO KONKURSU PLASTYCZNEGO

            „Moja ulubiona postać z bajki”

             

            1. Organizator konkursu

            Szkoła Podstawowa im. Ojca Świętego Jana Pawła II w Widzowie w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Widzowie.   Konkurs zorganizowany przez  Anetę Musiał i Magdalenę Kubasik  w ramach obchodów Miedzynarodowego Dnia Postaci z Bajek.

            2. Cele konkursu

            - Rozwijanie wyobraźni i kreatywności dzieci.
            - Kształtowanie wrażliwości estetycznej poprzez różnorodne formy plastyczne.
            - Zachęcanie uczniów do aktywnego uczestnictwa w kulturze i sztuce.
            - Promowanie czytelnictwa i zainteresowania bajkami.
            - Integracja uczniów szkół podstawowych z terenu gminy.

            3. Uczestnicy konkursu

            Uczniowie klas I–III szkół podstawowych z terenu gminy Kruszyna.

            4. Temat konkursu

            „Moja ulubiona postać z bajki”
            Każdy uczestnik przedstawia w swojej pracy wybraną postać z ulubionej bajki (filmowej lub literackiej).

            5. Technika wykonania pracy

            Technika dowolna:
            - rysunek (kredki, ołówki, pastele),
            - malarstwo (farby plakatowe, akwarele, tempery),
            - wyklejanka, wydzieranka, kolaż itp.

            Praca powinna być wykonana samodzielnie.

            6. Format pracy

            Prace należy wykonać na papierze formatu A4.

            Na odwrocie każdej pracy należy umieścić metryczkę zawierającą:
            - imię i nazwisko autora,
            - klasę,
            - nazwę i adres szkoły,
            - imię i nazwisko opiekuna (nauczyciela prowadzącego).

            7. Termin i miejsce składania prac

            Prace konkursowe należy dostarczyć do dnia 03.11.2025r.
            na adres:
            Zespół Szkolno-Przedszkolny w Widzowie
            z dopiskiem: Konkurs plastyczny „Moja ulubiona postać z bajki”.

            8. Ocena prac

            Komisja konkursowa oceni prace według następujących kryteriów:
            - zgodność z tematem,
            - pomysłowość i oryginalność ujęcia,
            - estetyka wykonania,
            - samodzielność pracy.

            Decyzje komisji są ostateczne.

            9. Nagrody

            Laureaci otrzymają dyplomy  oraz nagrody rzeczowe.
            Wybrane prace zostaną zaprezentowane na wystawie pokonkursowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Widzowie.

            10. Ogłoszenie wyników

            Wyniki konkursu zostaną ogłoszone dnia 06.11.2025r.  na stronie internetowej szkoły .

            11. Zgoda na przetwarzanie danych

            Uczestnictwo w konkursie jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia konkursu i prezentacji wyników.

            12. Postanowienia końcowe

            - Każdy uczestnik może zgłosić tylko jedną pracę.
            - Organizator zastrzega sobie prawo do publikacji nagrodzonych prac.
            - Nadesłane prace nie będą zwracane.

             

             

          • Bądź widoczny - noś odblaski!

            05.10.2025

            Regulamin konkursu plastycznego

            „Mój własny odblask”

            1. Organizator konkursu

            Organizatorem konkursu jest:
            Szkoła Podstawowa im. Ojca Świętego Jana Pawła II w Widzowie w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Widzowie. Konkurs zorganizowany przez Aleksandrę Kołaczkowską i Lenę Żmudzińśką w ramach akcji ,,Odblaskowa Szkoła’’, której koordynatorem jest Magdalena Bugara.

            2. Cel konkursu

            • Promowanie bezpieczeństwa dzieci na drodze.
            • Kształtowanie świadomości dotyczącej noszenia odblasków.
            • Rozwijanie wyobraźni i zdolności plastycznych uczniów.

            3. Uczestnicy konkursu

            Konkurs skierowany jest do uczniów klas I–III szkoły podstawowej.

            4. Temat i forma pracy

            • Zadaniem uczestników jest stworzenie projektu odblasku – indywidualnej, oryginalnej koncepcji graficznej odblaskowego elementu.
            • Praca powinna przedstawiać pomysł na kształt, kolorystykę i ewentualne napisy/grafikę, jakie mogłyby znaleźć się na odblasku.
            • Technika wykonania: płaska (rysunek, malarstwo, wyklejanka płaska itp.).
            • Wymiary projektu: minimlny rozmiar grafiki 20cm x 15cm
            • Format pracy: A4 (papier techniczny) – prace w innych formatach nie będą brane pod uwagę.

            5. Warunki uczestnictwa

            • Każdy uczestnik może zgłosić tylko jedną pracę konkursową.
            • Prace należy wykonać samodzielnie.
            • Na odwrocie pracy powinny znaleźć się następujące informacje:
              • imię i nazwisko autora,
              • klasa.

            6. Termin i miejsce składania prac

            • Prace należy złożyć do dnia: 22 października 2025 r.
            • Miejsce składania prac: prace należy oddać pani Aleksandrze Kołaczkowskiej i Lenie Żmudzińskiej

            7. Kryteria oceny

            Prace będą oceniane według następujących kryteriów:

            • zgodność z tematem,
            • oryginalność i pomysłowość projektu,
            • odpowiedni rozmiar,
            • estetyka wykonania,
            • samodzielność.

            8. Rozstrzygnięcie konkursu

            • Ogłoszenie wyników nastąpi 31.10.2025r.
            • Laureaci otrzymają dyplomy oraz nagrody rzeczowe.
            • Wybrane prace zostaną zaprezentowane na wystawie szkolnej oraz mogą zostać wykorzystane w materiałach promujących bezpieczeństwo.

            9. Postanowienia końcowe

            • Zgłoszenie pracy do konkursu jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
            • Prace konkursowe nie będą zwracane.
            • Organizator zastrzega sobie prawo do publikacji zdjęć prac wraz z imieniem,  nazwiskiem i klasą autora.

            „Nowy znak drogowy – bezpieczeństwo przyszłości”

            1. Organizator konkursu

            Organizatorem konkursu jest:
            Szkoła Podstawowa im. Ojca Świętego Jana Pawła II w Widzowie w Zespole Szkolno-Przedszkolnym  w Widzowie. Konkurs zorganizowany przez Aleksandrę Kołaczkowską i Lenę Żmudzińśką w ramach akcji ,,Odblaskowa Szkoła’’, której koordynatorem jest Magdalena Bugara.

            2. Cel konkursu

            • Rozwijanie kreatywności i myślenia projektowego wśród uczniów.
            • Zwiększenie świadomości na temat bezpieczeństwa w ruchu drogowym.
            • Zachęcanie do twórczej refleksji nad potrzebami współczesnych uczestników ruchu drogowego.

            3. Uczestnicy konkursu

            Konkurs jest przeznaczony dla uczniów klas IV–VIII szkoły podstawowej.

            4. Temat i forma pracy

            • Zadaniem uczestników jest stworzenie projektu nowego znaku drogowego, którego nie ma obecnie w Rozporządeniu MioSWiA.
            • Znak powinien dotyczyć bezpieczeństwa na drodze – może ostrzegać, informować lub zakazywać (np. nowe sytuacje drogowe, technologie, zachowania pieszych lub kierowców).
            • Technika wykonania: płaska – rysunek, malarstwo, grafika komputerowa wydrukowana na papierze, kolaż itp.
            • Format pracy: A4 (papier techniczny) – inne formaty nie będą przyjmowane.
            • Uczestnik może dołączyć krótkie objaśnienie, co oznacza zaprojektowany znak (na osobnej kartce lub pod pracą).

            5. Warunki uczestnictwa

            • Każdy uczestnik może zgłosić tylko jedną pracę konkursową.
            • Prace muszą być wykonane samodzielnie.
            • Na odwrocie pracy powinny znaleźć się dane autora:
              • imię i nazwisko,
              • klasa,
              • nazwa szkoły.

            6. Termin i miejsce składania prac

            • Prace należy złożyć do dnia:  22 października 2025 r.
            • Miejsce składania prac: prace należy oddać pani Aleksandrze Kołaczkowskiej i Lenie Żmudzińskiej

            7. Kryteria oceny

            Prace będą oceniane według następujących kryteriów:

            • zgodność z tematem i celami konkursu,
            • pomysłowość i oryginalność,
            • czytelność i funkcjonalność zaprojektowanego znaku,
            • estetyka wykonania,
            • samodzielność.

            8. Rozstrzygnięcie konkursu

            • Ogłoszenie wyników nastąpi 31 października 2025 r.
            • Zwycięzcy otrzymają dyplomy i nagrody rzeczowe.

            9. Postanowienia końcowe

            • Zgłoszenie pracy do konkursu jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
            • Prace konkursowe nie podlegają zwrotowi.
            • Organizator zastrzega sobie prawo do publikacji zdjęć prac wraz z imieniem,  nazwiskiem i klasą autora.
          • Akademia Rummikub

            01.10.2025

            Serdecznie zapraszamy uczniów klas 1–3 do udziału w zajęciach Akademii Rummikub – wyjątkowej przygodzie z jedną z najpopularniejszych gier logicznych na świecie!

            Podczas spotkań dzieci będą uczyć się zasad gry, rozwijać umiejętność logicznego myślenia, ćwiczyć koncentrację, spostrzegawczość oraz współpracę w grupie. To doskonała okazja, aby połączyć naukę z dobrą zabawą i zdrową rywalizacją.

            📅 Kiedy? W każdy piątek

            O której? Na 6 godzinie lekcyjnej

            📍 Gdzie? Sala zostanie podana przez wychowawcę

            Dołącz do Akademii Rummikub i przekonaj się, że matematyka i logika mogą być świetną zabawą!

          • „Szkoły Pełne Talentów”

            01.10.2025

            Szanowni Państwo,miło nam poinformować, że nasza szkoła i przedszkole dołączyły do ogólnopolskiej akcji Lidl ,,Talenciaki". Dzięki zaangażowaniu Rodziców, Uczniów i Przyjaciół naszej placówki możemy zdobywać punkty („talenciaki”), które następnie wymieniane są na atrakcyjne pomoce dydaktyczne, sprzęt sportowy i inne wyposażenie wspierające rozwój dzieci.

             Jak można pomóc?

            • odbierajcie Talenciaki w sklepach Lidl przy okazji zakupów,

            • przekażcie je w formie papierowej do specjalnych pudełek w szkole/przedszkolu lub zeskanujcie kod online i przypiszcie punkty do naszej placówki.

            Każdy Talenciak ma ogromne znaczenie!

            Akcja trwa od 1 września do 31 października 2025 roku, a zebrane kupony można przekazywać szkołom do 16 listopada 2025 roku.

            Z góry dziękujemy za wsparcie i wspólne zaangażowanie w rozwój naszych uczniów. 

          • ✨ Nasza szkoła po raz kolejny bierze udział w akcji „Odblaskowa Szkoła” ✨

            30.09.2025

            Z radością informujemy, że nasza szkoła dołączyła do ogólnopolskiej akcji „Odblaskowa Szkoła” 🚸. Jej celem jest zwiększenie bezpieczeństwa dzieci w ruchu drogowym 🚦 poprzez promowanie noszenia elementów odblaskowych 🦺 oraz zachęcanie do aktywnej współpracy dyrektorów szkół , rodziców i władz samorządowych .

            W ramach inicjatywy będziemy prowadzić działania przypominające uczniom, jak ważna jest widoczność na drodze, szczególnie w okresie jesienno-zimowym. Planujemy spotkania edukacyjne, konkursy oraz akcje rozdawania odblasków.

            Wierzymy, że wspólnymi siłami zadbamy o bezpieczeństwo naszych uczniów 💛 i pokażemy, że warto być widocznym! 💡

          • Wojewódzkie Konkursy Przedmiotowe 2025/2026

            21.09.2025

            Serdecznie zapraszamy uczniów klas IV–VIII do udziału w Wojewódzkich Konkursach Przedmiotowych.
            To wyjątkowa okazja, by sprawdzić swoją wiedzę, zdobyć cenne doświadczenie i zawalczyć o tytuł laureata!

            Etapy konkursu

            Konkurs z każdego przedmiotu odbywa się w trzech etapach:

            1. Etap szkolny – udział dobrowolny.
            2Etap rejonowy – dla uczniów, którzy zdobyli min. 80% punktów w etapie szkolnym.
            3. Etap wojewódzki – dla uczestników etapu drugiego z wynikiem min. 85% punktów.

            Tytuły i wyróżnienia

            • Laureat – uczestnik etapu wojewódzkiego, który zdobędzie co najmniej 90% punktów.

            • Finalista – uczestnik etapu wojewódzkiego z wynikiem min. 50% punktów.

            Dlaczego warto?

            Udział w konkursach to nie tylko satysfakcja i prestiż. Laureaci zyskują dodatkowe przywileje:

            • otrzymują najwyższą roczną ocenę klasyfikacyjną z danego przedmiotu,

            • zwolnieni z egzaminu z przedmiotu objętego konkursem i uzyskują z niego najwyższy wynik,

            • mają pierwszeństwo w rekrutacji do szkół ponadpodstawowych oraz specjalnych oddziałów.

            Szczegółowe informacje

            Regulamin konkursów oraz zakres wymagań dla poszczególnych przedmiotów znajdziesz na stronie: 
            LINK

          • BohaterON – włącz historię!

            17.09.2025

            Nasi uczniowie po raz kolejny włączyli się w akcję BohaterON, której celem jest upamiętnienie, uhonorowanie i bezpośrednia pomoc uczestnikom Powstania Warszawskiego. To ważna lekcja historii i patriotyzmu, która uczy szacunku dla bohaterów, walczących o wolność Polski. Dzięki takim inicjatywom nasi wychowankowie nie tylko poznają dzieje XX wieku, ale także kształtują postawy oparte na pamięci, wdzięczności i odpowiedzialności za przyszłość.
            Pamiętamy.
            Dziękujemy.

          • 📢 OGŁOSZENIE

            09.09.2025

             Szanowni Państwo,

            Serdecznie zapraszamy na zebranie, które odbędzie się w czwartek, 11 września 2025 roku o godzinie 17:00.

            Spotkanie rozpocznie się na sali gimnastycznej, gdzie odbędzie się wspólne zebranie z Panią Dyrektor Julitą Mirowską.

            Następnie zapraszamy do klas na spotkania z wychowawcami.

            Liczymy na Państwa obecność.
            Dyrekcja i Grono Pedagogiczne

  • Galeria zdjęć

    • brak danych
  • Deklaracja dostępności:  

    Deklaracja_dostepnosci.docx